Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2023 12:31 - ...ето, и моите, дваама ,Любими..
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1130 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 17.05.2023 12:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Видео 

 Ношни птици, с Искра Ангелова: гости
Доротея Тончева и Стефан Цанев...






http://pencho.my.contact.bg/start/stefan/Stefan_Canev.htm


Аз питам

Стефан Цанев

Аз питам:

когато сеете страх‚

за да пожънете преданост - това не е ли фашизъм?

Аз питам:

когато превръщате истината

в продажна метреса - това не е ли фашизъм?

Аз питам:

когато от думичката "свобода"

се чува само да-да-да! - това не е ли фашизъм?

Аз питам:

когато върху своите лъжи слагате

маската на всеобща мечта - това не е ли фашизъм?

Аз питам не само онези‚

които го вършат‚ но и тези‚ които мълчат!


това, за  коментари )  Къде са Българските  учители ?


Сега, знам че може и по-добре - да се лакира, например. Още се колебая с използването на разни бои и лакове...Така си е най-екологично и чисто все пак. Макар по-рядко да правя клейстер, всички материали, които ползвам, се рециклират в процеса на папиемашето. Иска ми се по-малко боклук да правим, иска ми се да създаваме красота от боклука. Или поне гориво, брикети...или компост.
Все се сещам за "Прекалено шумна самота"  на Бохумил Храбал. 





Гласувай:
6



1. marana69 - ...скоро, споменах пак, Ст Цанев../а блог13, веднага,го омърси ..
17.05.2023 12:40
сега, реших , да сложа, и Доротея, до него...

може би, от послседните, истински.ХОРА, в милата
ми Родина @
имахме Вила, на Балчик, там, ги обичаме, Всички..
наши хора..

защооо, се изгубихаа..такива Личности..

вчера, си пише, пак, с добродан..)

ние сме, от ,Последните мохикани..
цитирай
2. marana69 - тук, гледаам..редовно, на Пангара, няккави г жи, били учителки ?? и ТЕ с ххх 5 6 10 ника !!
17.05.2023 12:42
кога, намирате Време, и за тези, пинизи , тук )
смешно, ми е но, още, повчее...жалкоо...(

Къде са Българските учители ?

Сега, знам че може и по-добре - да се лакира, например. Още се колебая с използването на разни бои и лакове...Така си е най-екологично и чисто все пак. Макар по-рядко да правя клейстер, всички материали, които ползвам, се рециклират в процеса на папиемашето. Иска ми се по-малко боклук да правим, иска ми се да създаваме красота от боклука. Или поне гориво, брикети...или компост.
Все се сещам за "Прекалено шумна самота" на Бохумил Храбал
цитирай
3. marana69 - г жа 2 Хартс ? ужасноо е низко, да плагиатствате...Ст Цанев, да отбележа..
17.05.2023 12:45
и да крадете, чужди снимки!

преди 12 минути

twohearts

Диамантът блести и в калта
от: twohearts

Няма значение твоите дрехи колко са лъскави, колко
искрят щом във душата ти обич не свети

преди 34 минути
цитирай
4. dobrodan - Доротея... никой нормален мъж не може да я подмине,
17.05.2023 12:52
без да се обърне назад :).
Цанев... Да имахме повече мъдреци като него :( , ама откъде...
цитирай
5. fun1001 - ..амии така е, като, давал Господ..на тяхх, им е дал,та дал..)
17.05.2023 13:04
dobrodan написа:
без да се обърне назад :).
Цанев... Да имахме повече мъдреци като него :( , ама откъде...

цитирай
6. milady - всяка Дума на поета, е като Стрела..@
17.05.2023 13:10
етооо, защо, някои, трябва да пишат, и да
говоярят,
а ,некадърните, и жалки, бедни , духом
, да ,замълчат..

?????????
пУезии и лирики ххх 25ч..
ката ден ??!!!

тВа е Онанизъм, п вом, ментален, после..и ръчен )))
цитирай
7. milady - ..още, избрах..и друга Голяма, М Башева../отива им, да са...заедно ФБ...
17.05.2023 13:19

СТЕФАН ЦАНЕВ
Къде бях тази нощ?При коя жена?
Помня устните само и две колена.
Помня"Стига!Устните ме болят!".
Помня устните си,спящи на гръд.
Помня как зад гърба ми тракна врата,
Помня вятъра,издухващ нощта.
Помня пустите улици,помня празната длан.
И вървях като просяк,от банкери обран.

и..

МИРЯНА БАШЕВА
Къде бях тази нощ?
И в чий ръце?
Помня устните само до моето сърце.
Помня дланите - дебнещи нежни и зли.
Помня: "Още, всичко да те боли"!
Помня как по гърба ми се стичаше дъжд -
не беше друго. Не плачеше мъж.
Помня дълго прощаване
Помня краткия път
И заспах като котка....
самотна до смърт.
цитирай
8. dobrodan - Това да го четат тъдявашните пуетреси
17.05.2023 13:30
и да подпикват руска газ :):):)!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1367534
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1313
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930