Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2018 09:00 - усещате ли, накъде бия..
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 2290 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     АЗ не съм тук, за да обиждам, или  мразя, а за да кажа високо, 
     какво мисля..МОЯТА  ИСТИНА..
    Истината е винаги гола, опасна и нежелана, но това я прави 
    още по-красива..и желана...
    като Жена, която се отдава..до последната...въздишка..
    усещате ли, накъде бия...


      „Подмяната 10-ти" е един от най-успешните документални филми правени в България. Филмът разказва за първите 15 години след свалянето от власт на Тодор Живков и за това как България на три пъти е била изправена на ръба на гражданска война. В „Подмяната 10-ти" е използван уникален видеоархив, голяма част от който не можете да видите никъде другаде, както и интервюта с ключови фигури от времето на българския преход. Филмът е излъчен за първи път на 10 ноември 2004 г. по bTV, посрещнат е с огромен зрителски интерес и се класира в Топ 10 на най-гледаните телевизионни предевания за годината. „Подмяната 10-ти" е номиниран е от няколко телевизионни фестивала и удостоен със Специалната награда на журито на международния филмов фестивал „Балфест".

Автори:
Пламен Петков и Красимир Михайлов
Монтаж и ефекти:
Асен Тасев - Джон
Озвучен от Мариян Маринов







Тагове:   преход,   БКП,   преврат,   подмяна,


Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - https://youtu.be/9kUefT6hcvw
11.11.2018 09:03

и сега, поздрав..за Свободните хора..

'Ich bin ein Berliner' Remix
цитирай
2. codetroina - целта на ЮМ клика ,е почти постигната..
11.11.2018 09:15
една шепа народ, който се самоубива, и взаимно ликвидира..
това и сатана ,не би го съчинил по-добре..
защо, бе ?!!!!
цитирай
3. ladylady - защо Фрии, редовно ме изтрива/ човекО с Банана, и пошлите картинки.
11.11.2018 10:05




28. radostinalassa - Всички правят грешки.
09:41
Но посоката и целта е една. 30 млрд от златото ни е огромна сума. Затова сме най - бедни. Сега продават и земята ни. Но ние сме още тук и няма да им я освободим.



29. ladylady - !!!!
10:04
единствените смислени коментти тук..
са на радостина/ има доза самостоятелно мислене..и синтез около Идеята..
другото са политически онанизми на заСтаряващи..магарета/без работа..
айде, пак ме изтрий..НЕсвободний получовеко..
аз, юлия
цитирай
4. milady - ее, после, що си ..говоря..сама/ ами, опоненти..липсват..не съм виновна аз..
11.11.2018 10:22
!!?? чудя се,как така пишеш неща, които взаимно се изключват, радостна

/След победата над Русия в студената война
изв, прочела съм..на Русия, но това не бе л.обида

този израз, "янки" прилича на някоя тьотка в кварт.комуналка..
дръж се на ниво, малко..
затова те репликирам..или вие сте 2-3-ма там..
не е възможно, жена на 55, да пише по 24 ч постинги и коментарии
лично аз, не успявам такова темпо..
хубава неделя..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Какво общо има тук Путин ?
Автор на постинга: radostinalassa
цитирай
5. codetroina - червенитеМухоморки пак изпълзяха...чакат..влАстта, и некоя джоб парасъ..
11.11.2018 12:36
защо ме изтривате..редовно, нали и аз съм Българка, блогерка, неосъждана, псих и физич.здрава..жена на сериозна възраст, и с богат Опит.. над-партийна..

къде отидоха кОмунистите...
и аз тва питам..от 5г тук..
а, бай Фрийко?
бо-кук, пак ме изтрий..
гладна, продажна,крассноя сволочь
дЕба...

цитирай
6. codetroina - къде ми е Свободата на Словото, колеги..
11.11.2018 14:54


31. troina - колеги, вие го обърнахте на..

Родова среща тук..
остава ,да чуем л.Изповед на колежката със силикона
1 917 кубика/на неправилното място...
Дилемата, мисля беше ..къде са кОмунистите, и къде са герберастите днес..
Зашо не се състоя лустрация..
днес е 10 11..спорна дата, та затова , запитвам..
благ, Бляк за В Трибуна..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 429906
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930