Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2019 13:16 - ©Страст и страх!
Автор: liulina Категория: Поезия   
Прочетен: 3180 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Помахвам ти моя далечна марѝна,
океанът те поглъща все по-навътре и отвъд,
закотвена съм и слушам този звук на мандолина,
песента и спира порива за неочакван път …
Вятърът ми шепне:
- Протегни ръка, дай шанс на своята съдба…
а аз под сянката на ореха стоя
и пасианси безсмислени редя …
Главата си заривам в пясъка,
който изтича между пръстите,
нищо на никъде не ме тласка,
днес е просто празна стая с пердета…
Ей, човече , грабни живота с челичени шепи,
дяволитата искра припява,
а аз стоя до сляпата Темида,
като бездомна стара керемида ….
- Защо да тръгвам, да летя, да пея,
защо с живота да творя и да се смея,
като накрая пак ще занемея?
Ще изгоря, ще се удавя, 
ще падна или ще се изгубя,
така като стоя и нищичко не правя,
си знам едно дърво, един корен,
една скала и ритъма на мандолина,
всеки, който се е борил е изгорял за миг,
а костенурката е дълголетна…
Любов из въздуха витае, 
омайва и обърква умовете,
горят сърцата и не чувстват студовете,
трептят и сладостно се любят,
вплели длани в длани, в душите си се вричат,
горят изпиват се и пеят, че вечно се обичат …
-После ги боли и изтрезняват,
разделят се и разболяват,
защо ми е и това, 
щом мога да съм твърда като орех…
Стоя в очите с тъга на своя бряг,
слушам песента на мандолина
и оставям да потъне моята марѝна …
Десислава Стоянова – liulina


Тагове:   напредък,   страх,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: liulina
Категория: Други
Прочетен: 360661
Постинги: 215
Коментари: 162
Гласове: 1395
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031