Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2019 18:45 - погледнете..моля този блогер..
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 1213 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     Обръщение към Модерацията..


   погледнете, моля този блогер.. 16:46 - Поглед над конспиративната езотерика на Blog.bg

автор: lexparsy категория: Забавление 
прочетен: 34 коментари: 3 гласове: 2 

Той редовно вкарва интрига..в блога..с нарочни графомански постинги..
Кой, какво писал, къде, кого коментирал..
като редовно вмъква и моето име..
аз ,НИКОГА не съм писала по негов адрес
Въпроса е принципен..
моля за предупреждение..
аз, също търпя обиди и клевети ..
Юлия

Изпратено: 18:23 От: codetroina




Гласувай:
7



1. codetroina - ето и моят коментар
26.01.2019 18:48
графоман безделен,пак ли те сърби...мазола...
на болната ..тиква...
сега, аз ще пиша Лично на модерацията
за твоята безумна, досадна критика,
която цели да манипулира Свобод мнение..
и за помпата на баба самодЕлла..Всеки ден на Пва..
обещавам ти, нейният Комп Пушка, ще го изискам Лично пред СЕМ,
инвестора и ГДБОП..като веществено доказателство за изв.кибер престъпл.
още малко имам до великденската ваканция
аз не съм нет-Дрънкало като теб,а действам..оффлайн..
защото съм на 100% сигурна в Правото /си
/ако бях в Сф..ехх,ако бях...
без поздрав...
Постинг: Поглед над конспиративната езотерика на Blog
Автор на постинга: lexparsy
цитирай
2. eva666 - зашо се ядосва толкозз вескатъ...
26.01.2019 19:27
моматъ въскъгъска са...ядосала пак..
18:31
може би чисто технически е невъзможно, щото баба ти не спи и денонощно дебне блогерите и се чуди къде да лее помия. Конкретно при нея става дума за сериозни и дълбоки шизофренични аномалии, в комбинация със силна злоба и неадекватност.
Моят начин на справяне е пълен игнор към такива ненормални особи. Ако всички прилагат пълен игнор, блогът ще е чист. Хората понякога се връзват да се обясняват и да я допускат, а даде ли й се трибуна, помията й лъсва навред.

4. milady - веселино...моме,виж се..
18:29
кой спи тук...манячке смешна нетна...още не съм се обадила и ти, прва..тутуруткааа
аз съм баба, да,не ми пречи.. а ти си една задръстена, селска мома, остаряла тук....
защо ли? кой би те изтърпял ,да си вириш краката като улава по 25ч..в Мрежата
що да не пиша..имам Акъл, време,Мерак и др..ресурси..мразя Контрола, и Лъжата..
блога е без пари, като не те кеффи ..
айде у Фейсъ,шапке розАва,непоръбена
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 428707
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930