Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2019 11:27 - я, да ви зарадвам..малко..
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 2449 Коментари: 15 Гласове:
7

Последна промяна: 06.01.2019 10:07


   

        МЪЖЕТЕ, ПО-ДОБРАТА ЧАСТ...СРЕД НАС
      /изкл..ПанГюрския Егрегор...ама, той е..полу...проводник...
       дай, Боже, догодина..Цял...
       

     

 image








Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - не мога да си кача..
05.01.2019 11:48
НовГод.фотка...
ама, че тъпотии..тук..все по идиотски
цитирай
2. milady - :-))))
05.01.2019 12:30
тъй като аз съм мъжка майка, мъжко момиче..
и...мъжка баба...нормално е да обичам..Мъжки..момчета..
/а не..блоКОви брисалки...кат един дървен-чичка..олексъдърти

ноо най многоо обичам..
12:05
некой..дървен чичка на 58..като ми пише галено баби...по 33п на ден..
направооо..еякулирам...пред ЛалаВизора му..
цитирай
3. ladylady - а..баби,пак ми пише писъмце..на сложен иДиОмотски език
05.01.2019 12:38
била на 1000км от блОк Бе Ке то.))))
...за малко до WC..
и...си говорела с конете ..на Гьотски,
Моят Първи език, след бг. и лат.разб се..
аплауззее..
Ти ми даде Втори живот..ОМогично всеНародно..Чудо..
рипам от здравословен Смяхххх...
цитирай
4. milady - !!!?стана тя.. една зелена весела тиква на плет, ще ми дава..наклон на Културата,Морала, и чувствата..
05.01.2019 14:52
ее, това беше Г майтап..но, за пред селото и блока.. върви.....
вескеей,ти не си започнала да живееш..дори това, което кака ти..живее 60г...
пий една Г студена вода, и бегай да си вириш на друг..
шошавите обли..балдъри../белким фане дикиш..

4. vesever - Определено е грозно, когато доб...
14:24
Определено е грозно, когато добродушните и чисти хора биват подлагани на клевети, злоба, интриги.
За съжаление явно така е устроен светът, че злобните се чувстват силни и полагат всички усилия, за да принизят хората, носещи Доброто и да ги очернят в собствената си чернилка.
Наистина ако човек е уязвим, може да е почувства наранен и слаб при такива "атаки" .
Ала съзнавайки и развивайки светлината в собствената си душа, и стремежът към, образно казано, Рая, това е начинът човек да се издигне над злобата, над дребните "човечета", които не знаят на кой свят живеят и чийто смисъл на съществуване се състои в това да леят злоба и клевети, или накратко казано, помия.
Моето разбиране е, че всичкото зло, което са поели в себе си, ги изяжда отвъте и те търсят къде да го излеят, за да не ги съсипе съвсем./
цитирай
5. ednalady - ЧУдя се и се мая,Тази..вярва ли с, и знае ли...коя е Юлия,каква, защо, къде, с кого..
05.01.2019 15:21
Етичният кодекс на всеки е вграден априори и през живота си само можем да го обогатяваме чрез изборите си да следваме тайните си съкровища с присъща грижа и вещина, които възпитанието и изградената култура, ни вдъхновяват да споделяме и с другите хора в Космичния ни гоблен, защото знаем, че всичко е свързано с Всичко.
Напълно права си в съжденията си за непригодните хора, катерещи липсващите стъпала "нагоре по стълбата, която води надолу".

жалка анонимна третокласна прованс актриса
многоо хора бъркат Реала с леснодостъпният Виртуал
/ ще докажа с примери от Психология на Аз а и проблеми на Личността..
по-насетне...
цитирай
6. milady - " непригодните хора" !!!! а ,може би и неудобни...
05.01.2019 15:33
Напълно права си в съжденията си за непригодните хора, катерещи липсващите стъпала "нагоре по стълбата, която води надолу".

плямпалооо ямбоолскооо,умряло от 100г Мъка...по Маркес..
цитирай
7. codetroina - чувате ли я...какво ИСКАЛА...баба //
05.01.2019 18:32
Опитах да пусна два коментара под постинга й на "първа" в момента.
Първият беше "против" Домакинката в момента и казваше някои неща като предупреждение за нея.
Плондер не го допусна. Дотук добре - няма лошо.
Лошото идва когато тръгва да ме "уговаря" да го излъча като постинг и за кой ли път в нейния всезнаещ стил да ме порицава, че видиш ли, ако съм искал да го направя - да съм го направел отдавна. Ставаше въпрос да ви оттърва от Юлия.
Че ЗАЩОООО?
Защото е достатъчно откачена? Всички сме такива.
Но и при нея разликата е, че не е лицемерна, а първосигнална.

Аз казах.
И се подписвам за казаното пък да я видя с нейните "пушки" жалката смешница.

инж. Георги Стоименов
цитирай
8. radostinalassa - Ти си инженер?
05.01.2019 19:19
Кой ли ми свали клипа, знаеш ли?
цитирай
9. codetroina - )))))))) това моме е...варненският чикиджия..Митака..
05.01.2019 19:27
Малка изповед
от: poemsalways

Нещо ми пречи да дишам и да бъда свободна и това са хората.
цитирай
10. starforlife - ~ 8. radostinalassa
05.01.2019 21:01
radostinalassa написа:
Ти си инженер?
Кой ли ми свали клипа, знаеш ли?

Ако говориш на мен - трябваше още снощи да ти стане пределно ясно, че да, два пъти съм инженер.
А за клипа - така става когато "новината" е фейк. Тоест ИЗМИСЛЕНА.
Сваля се от ефир и то по заявка на същото това австрийско правителство, което беше заиграно във фейка.

Ето това е Русия (в лицето на политическия си елит - не говоря за Народа), Тинче - една нечестна пропагандна машина.
А ти продължавай да вярваш на "истините" й.
цитирай
11. radostinalassa - Аз се пошегувах, Лайф, че Юлия е инженер
05.01.2019 21:16
Ти преведе ли немския текст? Може да е снет от подривни елементи. Аз го преведох.Пак бъркаш тотално нещата. В Русия има 2 % либерали. А в США колко % са ? И обясни ми, щом си толкова знаещ, каква е ползата от джендърското обучение и химичната кастрация на деца?
цитирай
12. codetroina - аз, инженер!? Радостна, ти си един типичен Трол,дано ти дават по некоя копейка, миличка..
05.01.2019 21:23
radostinalassa написа:
Ти преведе ли немския текст? Може да е снет от подривни елементи. Аз го преведох.Пак бъркаш тотално нещата. В Русия има 2 % либерали. А в США колко % са ? И обясни ми, щом си толкова знаещ, каква е ползата от джендърското обучение и химичната кастрация на деца?


многоо, и объркано инфо в главата ти..
какъв превод..търсиш?
а ,за т.н. НСРед ,е нужноо мн.книжки да изчетеш, за 33 п.ти го препоръчвам
още си млада...баба...имаш време...
цитирай
13. radostinalassa - Аз се обръщам към Лайфчо, но той...
05.01.2019 21:51
е изчезнал нанякъде. Питам него за джендърството в США и Запада. И дали е превел филма. Но той е отишъл да пие кафе навярно.
Новият ред ми е известен отдавна, но не ми се нрави. А на тебе?
цитирай
14. radostinalassa - Внимавай да не ме натопиш пак,...
05.01.2019 21:52
както беше със сексманиаците в блога. Още го помня.
цитирай
15. codetroina - :-)))) както беше със сексманиаците в блога
05.01.2019 22:04
къде са..бее...дай един насам /плащам, само да е до 40..
хехехе....
сбъркала си пак,.радост..
аз НЕ поддържам Диктата на НСР/ който е Практ.упражнение по Протоколите ..
знаеш, за какво споменавам..
ноо, такива Изпитания и Предизвикателства ,
ще има..за целият род на Хомо Сапиенс Сапиенс..
то е писано в Книгата, бе мила
а, Спасението..ще бъде..поЕдиничному..
каквото,винаги е било..и така е правилно...
да го наречем..Висша Духовна Еволюционна Трансформация/или мутация...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 429591
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930