Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2019 17:14 - на трезва глава
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 3182 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



айде, и на български ако не се справяш с английския.
/ ще се видим в "Хотел Калифорния"...maybe ))))))

По тъмното пустинно шосе прохладният вятър играеше в косите ми.
Топлият аромат на колитас се издигаше към небето. 
Далече отпред видях мъждукаща светлина,
главата ми натежа, очите ми помътняха. 
Трябваше да спра и да пренощувам. 

Тя стоеше в рамката на вратата,
аз чух църковната камбана
и си помислих:
"Може би тук е раят, я може би адът".
Тя запали свещ
и ми показа пътя.
Долу по коридора се чуваха гласове,
стори ми се, че казват:
"Добре дошли в хотел Калифорния,
Какво прекрасно място.
Какво хубаво лице.
Има много стаи в хотел Калифорния,
по всяко време на годината можеш да отседнеш там.

В главата й е само Тифани,
тя кара Мерцедес Бенц.
Около нея има красикрасиви момчета,
които тя нарича приятели.
Когато те танцуват във вътрешния двор
сред сладките летни изпарения,
някои танцуван, за да си спомнят,
други, за да забравят.

Тогава казах на управителя:
"Донесете ми от моето вино".
той каза: "Не сме имали такова нещо
от 1969-та".
И отново гласовете зоват отдалече,
будят те посред нощ
и отново ги чуваш да казват:

"Добре дошли в хотел Калифорния,
Какво прекрасно място.
Какво хубаво лице.
Живеещите в хотел Калифорния,
каква приятна изненада,
ти осигуряват алиби.

Огледала по таваните,
розово шампанско в лед.
Тя каза:
"Всички сме пленници на своите замисли".
А в стаята на управителя
те са се събрали за пир,
те удрят със стоманените си ножове,
но не могат да убият чудовището.

Последното, което помня, е,
че бягах към вратата.
Трябва да намеря обратния път
към това място. "Успокой се - каза човек от тъмното. -
Ние сме програмирани да посрещаме,
ти можеш да си тръгнеш, когато поискаш,
но няма да можеш да си отидеш".

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - :-)))) luda работа...нещо като ежедн. витиевата -напуететика..
02.01.2019 17:19

както се казва..какво ли е искал,да каже автора?

не разбирам нищо от идеята на текста (в смисъл не че не мога
да го преведа, а преведен... вече нищо не разбирам).
Както се казваше едно време в час по Литература - не е ясно какво е искал да каже авторът на произведението...
И според мен причината е много проста - този текст (както и много други от онова време) просто е писан в момент на наркотично опиянение или дори наркотичен делириум. Само в такова състояние човек според мен може да напише толкова много думи които събрани заедно просто не значат нищо...
Какво е искал да каже авторът за мен си остава загадка и досега.
Може би ако съм в подобно на неговото състояние когато е писал текста ще разбера за какво иде реч.
Но на трезва глава нищо не схващам/
цитирай
2. codetroina - благ за Идеята, софи..
02.01.2019 17:24
имам афинитет..към такава психеДелка..-делика..
винаги са ме привличали..лудковци/ явно,поради перманентната мирова скръб,
която ме измъчва..
и,Копнежа по онази..Другата тъмна /Свободна/ страна на Луната...
сложна машинка е Човешкият Ум..
цитирай
3. codetroina - waw.....Warm smell of colitas, rising up through the air"
02.01.2019 17:40

Интересно...
Не знам кой друсан и кой не, но това "On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air" или както е дадено в превод
"По тъмното пустинно шосе прохладният вятър играеше в косите ми.
Топлият аромат на колитас се издигаше към небето"-
colitas всъщност е жаргонна дума за марихуана./.

по ръба на лудостта...вървя аз,
и си свиркам с уста
и си пея на ум..тази песен...
цитирай
4. sofisofi - :)))
02.01.2019 17:41
Абе не е лошо да си и малко луд(а)понякога:))
цитирай
5. milady - да бе, като магнит съм/ Подобното привлича подобно..хих..
02.01.2019 17:56
sofisofi написа:
Абе не е лошо да си и малко луд(а)понякога:))

цитирай
6. saankii - тук, Лудостта е задължителна,та затова аз изглеждам..гротеска..
02.01.2019 18:18
ето, прясноо примерче..

не ми нареждай..
уроци за олигофрени, ако обичаш..
не съм..тъповеселушка из блоКовите полета..
ясно?...нашечудо- тъйбезсрамно и нагло..
/кога ще кажеш, къде работиш, и как се казваш
тогава, ще се извиня на колене..имам Достойнство за 15 найсе..като теб..
моля? може и на лично..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Любов преродена
Автор на постинга: wonder
цитирай
7. troina - и ако си мислите...https://youtu.be/RijB8wnJCN0
02.01.2019 18:38
че..позирам....в заблуда сте..
ето ви още..Сайпръс Хилл /Insane In The Brain
/аз попивам музиката като гъба..
и, тва е..карма, нали Уо?
а, оназ ..малка пикла, за рап ще ме изпитва.. охохо охаха.. олаа лаа..
цитирай
8. codetroina - мдам.. едно си баба harvi, знае.. едно си баба..бае..))))
02.01.2019 18:53


27. harvi - 26. kundalini - :)))
29.03.2010 18:01
В древните цивилизации името има огромно значение за съдбата на човека. Предполагам, че съзнателно си избрала това име - кундалини. Колкото по-често те наричаме с това име, толкова повече ти ще се идентифицираш с космическата енергия (както се вярва от йогите). Избрала си си висше състояние на психиката и духа на йогите. Доколкото зная това учение се стреми към хармония между човека, природата и космоса. А в основата на хармонията е позитивизма :))
(Какво си баба знае - това си бае :)) )
цитирай
9. codetroina - я...чупка, нищо интересно не чух..30дни от теб..
02.01.2019 19:05
Последни 20 регистрирани посетителя
18:59 - poemsalways
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 428480
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930