Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2019 23:37 - популярни Анимационни герои...
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 4632 Коментари: 27 Гласове:
7

Последна промяна: 02.01.2019 01:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   Тайната на една Лейди в златна възраст!!!!
   нямам тайни ,и ..изкушения ..;)
        
      300дяволи,Гръм и  мълнии, 
    ...ко правя тук,още,мой любими Атосе ....

   Мои любими читатели,знам,
   че там отвън/ офлайн/...
   има хора ,които са възпитани, добре образовани, имат по 3 виШи
    и, облачна услуга/ хиих/.. даже и аугментирана реалност.))))
   и обичат ,да четат по 3 вагона книШки/ грешката е търсена , росе..
  До скороо ,и аз бях една от тях;)
  Пиша  този пост за вас ,а не за тези объркани
   дeто се срещаме  редовно тук..
   
   много от форумджиите/75% ..
   и те не знаят горките,
   коя Роля да си изберат ,защо  са тук ,и как да
   мимикрират ,за да не умрат от скука ,забвение ..
   самотни  , неразбрани и...отколе НЕхебани /извинете/.
   На блог Хоризонта ни идея, ни платформа ,камо ли
  интересен дебат ,или интелигентна закачка ...ама, 
   пуста Глобална Мода /накъде без нашеГо Ганя !! 
    мдаа ,„чат“ е глобалистки термин , или Нетсленг,
    ако щете ....ноо ..
    Що така бе ,Миме !? В нашто Бе Ге, всичко става като...
    Балкански хОпЪпгрейд, или пернишки тунинг,а??
    Следват моите наблюдения колеги ,напълно 
    професионално и  безстрастно /около 600 дни/. 


  Какво  беше Изумлението ми когато след 1- 2
    месеца в блога забелязах ,че има и „болни мо
    зъци, които  си „чаткат “ сами ...даа САМИЧКИ !!
    Един копира,  друг копира„ копието“ ! 
    Кой пунтира Чудомир..
     кой плагиатства  смело  Дебелянов ,че
     некои безумци, немат спирка ни пред Ренесанса,
     ни пред Шекспир, ни Данте, ни Бокачо ...
    А тва Буковски ,Кафка ,ние с тях се приспиваме,
    бее ей, пейзани от Розово ,Крън и Меча Поляна....
    Надали има по голяма глупост и отчаяние от 
    тeзи постъпки . Приемете моите искрени и лични:)
    съболезнования,драги колеги и Чат Зомбита ;))
    Сега по сериозно, че умирам от веселба тук !
   Това ,на което му викате ваше невинно хоби ,
    граничи с опасната граница/ извинете тавтоло
   гията/, където Вие вече не можете да контроли
    рате вашите  емоции ,и  инфантилните ,коварни
    „капризи“ “ на вашата психика ,и така опасно
    започвате бавно да потъвате в свят на самота,   
    изолация ,и перманентна депресия и тревожност .
    Знаете  диагнозата ,щом сте тук вече 10г ??
     и по 5-6/8 ч на ден,нали...
   ...... 
    Аз го наричам „индуциран преход"
    за по-културно/спр. В.Зеланд
    /Напред в миналото"
    Да си споделим  некои грозни Истини,и оттам
     нататък ,каквото сабя ,покаже,нали ,Гоше!!







   image

     Театрална трупа..Росса Босса, и приятели...

image






  
           image
             
            100 именофф.. пред  WC в МОЛа....









Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Браво, баб,
01.01.2019 23:40
постарала си се да подбереш хубави снимки , без фотошоп от Валя лудото.
цитирай
2. codetroina - ЧнГъ..
01.01.2019 23:42
вие сте...безумно..скучнааа..публикааа
имате ли поне зелева чорба...)))))
въскей?..или, да викаме..лексъдърти?
цитирай
3. codetroina - Росс, обичааам хора със супер...хумор, имаш ли сурвачка..
01.01.2019 23:43
rosiela написа:
постарала си се да подбереш хубави снимки , без фотошоп от Валя лудото.



..айдааа,станааа..купонааа....
цитирай
4. rosiela - Малко пояснение, щото не си в София:
01.01.2019 23:43
тази фигурка до мен е пред най- големия клуб за литература "Перото" в НДК, където бях поканена да представя интересна новела. Гледам, нали не знайш, пък и Валя лудото не знае, много се изумяваш.

То и аз се изумявам, право да ти кажа, ама така са подбрали екстериора.
цитирай
5. rosiela - Така е, баби. Не сме по комбинезон и жартиери.
01.01.2019 23:44
codetroina написа:
вие сте...безумно..скучнааа..публикааа
имате ли поне зелева чорба...)))))
въскей?..или, да викаме..лексъдърти?

цитирай
6. rosiela - Имам, баби. Дряновица.
01.01.2019 23:45
codetroina написа:
rosiela написа:
постарала си се да подбереш хубави снимки , без фотошоп от Валя лудото.



..айдааа,станааа..купонааа....

цитирай
7. codetroina - каквоо лошо има..
01.01.2019 23:47
в жартиерите?
то, тъй и тъй..мъжове нема...бъбрим си двечките с теб по 25ч.
при теб, как е...фана ли некой дядо..Реститут, с Дворец?
цитирай
8. codetroina - :-))))
01.01.2019 23:48

ами, да се...събличам ли..да ме сУрваш?
цитирай
9. rosiela - Отдавна. И хич не ми е зле.
01.01.2019 23:50
codetroina написа:
в жартиерите?
то, тъй и тъй..мъжове нема...бъбрим си двечките с теб по 25ч.
при теб, как е...фана ли некой дядо..Реститут, с Дворец?

цитирай
10. rosiela - Дядо нямаш ли за сурване?
01.01.2019 23:51
codetroina написа:

ами, да се...събличам ли..да ме сУрваш?

цитирай
11. codetroina - неее, не си падам аз по дядовци..блоКова истина..
01.01.2019 23:57
чакаам..Гого МУхлаузен да стане..Билионер..
цитирай
12. codetroina - Боце,ти си Жена с почти..неограничени възможности...
02.01.2019 00:02
защо не намериш и един Реститут за вескътъ, нашта весела мома..
цитирай
13. codetroina - :-))))
02.01.2019 00:10
Бооцее, що не подаваш реплики..незаменима си...
а, там ,няма ли детски театър,в тва >Перото>
и друг ..таен въпрос имах..
лельо, колко ти плащат..путетите , за да ги..презенТирваш?
да , дойда и аз...

цитирай
14. codetroina - и тук, без усмивки...
02.01.2019 00:14
обърнах се към Психолога на блога днес:
-док, имаме спор с колегата лексъдърти..
просто, има нужда от Проф помощ блога..и някои трайни блогери ,също..

16. milady - как така ме изтриваш..а, ми..
21:57
а, ми даваш..предълги обяснения?
това показва единствено и само твоето безсилие, и балаЛайкване тук по 20 часа..
стой си на ФБ с Хукъвицата Въскъ, и се поЛайквайте по 100пъти на ден..
хората бягали оттук..защото се страхували??!!! а бе..ляв'мотаняк..
превърнахте този хубав сайт в по-кофти ЧалгАрия и от Фейса...
ти, и веса, и баба роса..Гогата..
Това е социална отворена мрежа, а не НарМаг
за изкукали безработни писарушки...
друса те агресивна инфантилиЯ на третата възраст,
и няма нужда да се обръщам
към Психолог..
обърни се ти, аз ще ти копирам..само 3 пРоста, чичка, и ще му ги предоставя,
обещавам, в името на Истината..
/без усмивки, Юлия
цитирай
15. rosiela - Немой, баби, да се явиш, ще оплескаш работата.
02.01.2019 00:19
codetroina написа:
Бооцее, що не подаваш реплики..незаменима си...
а, там ,няма ли детски театър,в тва >Перото>
и друг ..таен въпрос имах..
лельо, колко ти плащат..путетите , за да ги..презенТирваш?
да , дойда и аз...


цитирай
16. rosiela - Е, ще почакаш доста.
02.01.2019 00:20
codetroina написа:
чакаам..Гого МУхлаузен да стане..Билионер..

цитирай
17. rosiela - Как така си пропуснала да забележиш, че аз отдавна съм приключила с нея?
02.01.2019 00:23
codetroina написа:
защо не намериш и един Реститут за вескътъ, нашта весела мома..



Даже бих написала едно признание, че някои твои преценки за нея излязоха верни от хора първа ръка. Как ги видя от Германия, ти се чудя. Не е проста и подмолна като Валя лудото, само подмолна е. Доста неща научих, но не ми е работа да се бъркам в живота й.
цитирай
18. codetroina - ами, роосс, аз съм трансПерсонален Медиум....
02.01.2019 00:27
имам Трето Око...
откак, изгубих моят Любим, незаменим Съпруг..нещо ми стана..
ти си наясно, нали си изчела..тонове Езотерика..
накрая, ще станем приятелки...май май...
цитирай
19. rosiela - Да коригирам:
02.01.2019 00:30
проста и подмолна...
Че нещо ми блокира редакцията на моменти.
цитирай
20. codetroina - еее, после ,аз съм..невъзпитаната..
02.01.2019 00:34
rosiela написа:
проста и подмолна...
Че нещо ми блокира редакцията на моменти.


я, опитай в рими-удари ми..
цитирай
21. rosiela - Едва ли, но имаш прозрения.
02.01.2019 00:39
codetroina написа:
имам Трето Око...
откак, изгубих моят Любим, незаменим Съпруг..нещо ми стана..
ти си наясно, нали си изчела..тонове Езотерика..
накрая, ще станем приятелки...май май...

цитирай
22. codetroina - 21. rosiela - Едва ли, но имаш прозрения.
02.01.2019 00:48
хъмм, недей забравя...
Първом, съм по-дрта от теб с 9месеца..това са още 30 книжки плюс..
второ,аз имам краста да чета, лельо...какво ли не..
трето, на патро Оки, ша ти зема акълО, точно за 15 минутки..
а на бас,и то пред Свидетели, питай Първо Гого, и той от новите Софянци..
четвъртоо, мога винаги да почерпя щедро, ако изгубя..и стана за резил..
пето, ще има Шоу, обещавам...

имаме ли сделка?
цитирай
23. ladylady - а бе,Россе, ти поне един плюс..
02.01.2019 00:52
аванта не пусна..
повече се стискаш и от..девствена Арабска булка...
и.. даже от вескъъ,тръпни Тръноффската лепотица
цитирай
24. milady - аз имам многоо профили, защото имам безкрайно мн идеи, а също и възможности, въске
02.01.2019 01:39
а, ти ,имаш само един, щото, толкоз ти..акълО...
Аз, аз ,аз , Аз..каквааа скукааа...млада жена, Младост не познала..

Темата нa този пореден пост беше определено
„лична“,защото иначе не бих могла да ви обясня
по добре, колко тъжно ,безмислено и фатално
опасно е това „островче“ блог .бг/ в частност/.
Защо отново се връщам на тази тема!?
защото сте безумно смешни, и сериозни...скучни, до смърт..
Алиенацията, отчуждението, егоизма и страха,
които бавно ни поглъщат, и разделят
един от друг!
Защото , и аз като повечето от вас ,които сега
четете тези редове, в един момент от моя живот,
останах сама ,даа ,сама на себе си, и трябваше,
да се хвана здраво за косите, и да се издърпам
на брега, и да продължа да се радвам на ..живия
Живот, за да не потъна в блатото на депресията
и отчаянието.
В живота е така ,или си Зарче ,или
си този ,който си „играе на зарчета
/А.А. , Идола на дедо борн..
цитирай
25. troina - мила наша малка в.пипиТутке,
02.01.2019 02:07
аз отдавна съм...обуздала Егото/си/
и разните дребни тъпи смехотворни игрички, подобно..твоите
защото, човек остарява, даа..всеобща болка...
ноо, човек ,съшо така и помъдрява.Такава е щедра Съдбата човешка..
затова намирам твоят Театър тук за безумен и излишен, безполезен, т.е. смешен..
защо е нужно, да си вириш краката 12г пред света, а не си свъртиш гнездо?
аз знам, защо, нооо...няма да ти хареса Откритият ми отговор..
ти си СЛАБа жена, веске! самолюбива,пълна с комплекси
и, объркана от разни секти на млади години..
като НюЕйдж,и Църквата на Йехова..това ти личи, по всичко...
инак,защо не прости на мъжа си, 7п по 77 ? защо го ограби, прогони
защо не му помогна..Това би било...Човешко...
а не да гониш Ангелите по облаците, и безхаберни Хайлязи по форумите
след 5-6 год, ще стане късно, веске..послушай баба си Юлия..
тя знае, две и двеста....а,ти ..нее...
етоо, това е полезен Пост/ споделянка без поза и преструвка..
защото, Всичко е суета и..прах на вятъра!
Сол Ом Он...
цитирай
26. rosiela - Добре де, ще ти пусна един плюс.....
02.01.2019 08:34
ladylady написа:
аванта не пусна..
повече се стискаш и от..девствена Арабска булка...
и.. даже от вескъъ,тръпни Тръноффската лепотица

цитирай
27. troina - Росе, благодаря...но, не издаваш никакви тайни от Кухнята..
02.01.2019 12:54
rosiela написа:
ladylady написа:
аванта не пусна..
повече се стискаш и от..девствена Арабска булка...
и.. даже от вескъъ,тръпни Тръноффската лепотица



как се заплаща презентация на..книжка..
а ,за критически анализ, има ли...сухо..
многоо си падам..проосто Талант..
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 430376
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930