Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2019 19:19 - Българското ДНК?
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 1586 Коментари: 10 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   Българка стаан...Африканска Принцеса...           image



                     Анджелина Джоли/ Александър Велики/ 2004
                   image

        Даян Крюгер/Троя / 2003

      image




Само 31% са арийските гени на българите. В много по голяма степен ние сме наследници на земеделски народи, основали първите цивилизации на Шумер и Египет. 55% от генофонда ни е народи, дошли от Близкия Изток. Останалите  14% от гените си сме наследили от местни ловци кроманьонци, които арийците и земеделците са заварили по нашите земи.

Това сочи публикувано в списание Nature мащабно проучване на два големи международни екипа от генетици и археолози от Харвард, Университета на Аделаида, Колумбийския университет, учени от Дания, Германия, Швейцария, Полша, Русия, Канада и др.

Изследването включва представители на древното европейско и централноазиатско население, живели от неолита до началото на историческите времена. Общо двете групи проучват впечатляващо количество древни геноми - 170, които сравняват със геномите на съвременни хора, живеещи в различни части на Западна и Централна Евразия. 

 

Резултатите са публикувани в Nature преди седмица в поредица от три статии: 

1) Wolfgang Haak et al. Massive migration from the steppe was a source for Indo-European languages in Europe // Nature. V. 522. P. 207–211.
2) Morten E. Allentoft et al. Population genomics of Bronze Age Eurasia // Nature. V. 522. P. 167–172.
3) John Novembre. Human evolution: Ancient DNA steps into the language debate // Nature. V. 522. P. 164–165. - синопсис (обобщение)


Резултати от проучването на екипи на Дейвид Рейк и Сванте Паабо, представени от Йосиф Лазаридис (Харвард), са публикувани и в края на миналата година в изданието на Американската асоциация за човешка генетика.

До голяма степен изследванията изясняват ранните етапи на заселване на Евразия от хора от съвременен тип. 

Генофондът на съвременните европейци и в частност на българите, се оказва смес от три различни компонента, показани хронологично:

  • местни палеолитни ловци-събирачи, потомци на европейските кроманьонци;
  • неолитни земеделци от Близкия изток, мигрирали преди 8000-5000 години;
  • индо-европейски чергари (арийци), дошли от преди около 4500 години от причерноморско-каспийските степи. 
  •  
 ...........следва - КУЛТУРАТА ЯМА



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - https://edin.bg/w-86429- Българка_стана_африканска_принцеса
01.01.2019 19:26
ами, това ми влезе в погледа..
защото писна ми яко тази Генеалогия и расология на радостината..
и БОЖИяТА гениалност на Царският Род ДУло..
дгЕ..вие, идвате ли на себе си..понякога, бе мили хора...
цитирай
2. codetroina - кой беше...Расиста, сега..
01.01.2019 19:36
ти ли, ма какина шут..пипиТутке?

19:21 - poemsalways
18:53 - poemsalways
цитирай
3. radostinalassa - Чете ли моя постинг Страшни истини?
01.01.2019 19:52
И аз се чудя. И се мая, но може да е истина. Поне в Библията така пише. И във Ведите. Корана не съм го виждала даже.
цитирай
4. codetroina - !!?? радостина, склонна съм да вярвам повече на учените, нежели на Корани, Библии, и бесни разни духове
01.01.2019 20:19
radostinalassa написа:
И аз се чудя. И се мая, но може да е истина. Поне в Библията така пише. И във Ведите. Корана не съм го виждала даже.


като, те слушам, пълна каша е в главата ти,миличка..
ти не си виновна, а Интернет,ноо мързела е лош съветник..ражда пороци..
дерзай..и Чнг!
цитирай
5. codetroina - къде го?..не успявам да те следя и прочета, камо ли коментирам..
01.01.2019 20:23

3. radostinalassa - Чете ли моя постинг Страшни истини?
19:52
цитирай
6. milady - :-))))
01.01.2019 20:34

картинките са...нароочноооо...
цитирай
7. radostinalassa - Манойлов е учен,...
01.01.2019 20:38
Уотсън и Крик всякак. Хемоцианин / давидова звезда / и хемоглобин / свастика / . Това ако не е наука, какво да е тогава.
цитирай
8. codetroina - аз запитах, къде е инфото ,линка..
01.01.2019 20:49
да направя и моят..сравнителен анализ..
радостина, аз се уча..от всеки!!
затова съм и тук, апропо..
не съм Просветител, ни учител, ни лечител /може би..Мъчител/хихи
просто следвам Моят си Път..
я, да чуя и тоз учен..
аз съм чела..немалко руски автори...
/ споменах ти..още в началото на нашия диалог..
цитирай
9. codetroina - а бе тук има..хора, които пишат от 10год..
01.01.2019 21:34
къде съм тръгнала и аз..
многооо лъжи, измами,а също Големи Истини..изхвърлих от моя некратък живот..
ще видим, докъде ще я докараме накрая..,
така, като го чета инж И. Дунев/безистена/аз намирам нерви, да го чета,а вие?
какво, бихте допълнили..към БОЛГАРО АРИЙСката следа..по Света и у нас..

Благодаря за прочита..



цитирай
10. codetroina - :-))))
01.01.2019 22:18
и все пак,
пред омоними, топоними, тЪпоними, и..рими-удари ми..
аз бих заложила на Генетика, антропология, съшо и археология..
инак, и аз бих желала да съм Черешката на БОЛГ-Арийската Вселенска Торта.
и въскъ, също..нали тъй, пипиТутке, какино..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 428861
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930