Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2018 19:45 - подаръци от Кораба Майка...
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 1808 Коментари: 13 Гласове:
5

Последна промяна: 16.12.2018 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                   
                      за  Дядовата  ръкавичка...и, всички ..от сърце!!

  Отегчен мъж в книжарницата:
- Моля ви, препоръчайте ми нещо за четене?!
- Ами... мога да ви предложа Кама Сутра!
- Е, добре де... нямате ли нещо за мъже, които все още пазят детското в себе си?
- Ами имаме... Кама Сутра за оцветяване.




                      image



















 



Гласувай:
7



1. zax - Кога дедо беше млад имаше по ръка...
16.12.2018 19:57
Кога дедо беше млад имаше по ръкавичка за всеки ден и ката час, и режеше по некой пръст. А сметни по колко е обръщал... /не са пет/.
;)))
цитирай
2. milady - zaxe...
16.12.2018 20:09
твоите тъпоумия..само въртелушка, може да ги..осмисли..
аз, не..
цитирай
3. codetroina - бабаЧУдесница , и тя се нареди..
16.12.2018 20:29
за подаръче,,
за нея- новоЧене,с автоматичен предпазител за охлаждане
екстра от Тракийските пра пра извънземни..пр. 2,777години
......
цитирай
4. ladylady - триумя се..аз..
16.12.2018 20:56
къде да пусна подаръчето на засл артистка Дарданела Майтапчийска..
над Банкя, Хямболя, или..У комина на..мнооопърдятора?!
цитирай
5. milady - я, сффиркайте..навреме..
16.12.2018 21:22
хай€нтелектуалният м-у блоКов елит..
я удари на Коледарска седянка..
праз и сланина...и некоя..дъългаа латиница
/ хаха хаа

етоо го моят Герой..

сега се вкара в нова приказка...Алиса...
а, боички, имаш ли ,баби..

Бляко, обясни на бабеса ЧУдеса,
че ,аз имам промискуитет към..млади мъже,
а, не към..Троловидни мноогоблокови Раз-хелементи...

и, наПиссанко, 5 п ти обадих,
аз съм воИн, а ти си..тЪпас на квадрат, не го разбра, и не го асимилира..
ЧУДна седянка, само бабесаРосоклеца, къде ..е..
да не нагъва праз по Журналист..
ми, сффиркайте..
цитирай
6. milady - аз си пиша тук Декамерона, мои любими читатели, но вие знаете..всичкоо..
16.12.2018 21:45

жоре, а ти..боички имаш ли..
21:42
щото..подаръци имам за всички..
а бай венцо, се чуди..как да си вдигне ..умрялата патка..
та, Юлия, та Юла, та скъпа..моя...от кое село си, и прочие тъпизми..
аз има тези двете...
/ Път във висшето общество, и Живот във висшето общество...
Джон Брейн, и съм ги чела пр около 30г....бассси, тъпата седянка..
ее, нямам изл.време..да си щракам ред по ред книжките
показвам само най най новите и актуални..
инак...КОЙ ЛУД БЕ ,РЕБЯТА..аз, или..вие...
Венци, никой не оспорва колко книги имаш, ни колко има жоркоо
въпроса е..каквп правите..извън блога..
и сегааа , за Бога..
да не ми заобясняваш..кой номер....шапка носи..ВЕЛИКАТА ВенциСлавка...
и тя с 3 виШи и 15 000 тома..в куфари..
кой луд ще дойде пък и да ви коментира ..идиотските чарщафи и на двамата
.........аре, Гого и не ме записвай в статистиката...моля...
научихте ли за.. Анри Перюшо , моляя...
ти ме върна в Първи клас, момко..))))))
цитирай
7. codetroina - боцоо..вън..табуретке, мирише след теб..
16.12.2018 22:01

и кажи на ЧудоСамоделка..на ухо..
кога се учи за промискуитет..нали, си нач.възпитателка ..
малеллееле..аз забравих, бее..
май бях..на 12 или 13..като се намокрих..за Пър.път..
и, къде бях ли?
без шега, аз ходех 2 п в седмицата..
в Библиотеката, там, на ръба на Бюрото
...усетих ,че съм Жена..
а, мога и още сладки локуми, да разпъвам..кът онъз скромна Тръноффска..бубка..
цитирай
8. rosiela - Баби,многоникова,
16.12.2018 22:12
ти продаваш ли таз книжка по Немско? И най-важното: има ли кой да я купи от теб?!
цитирай
9. codetroina - Россо, нали пиша...подарявам я..
16.12.2018 22:17
ведно с боичките..колко са за моята Фирма , 100- 200е...
я кажи..колко пози..практикуваш ти, лельо...
ти си..поне млада.и..печена..в занаята..мома...
моля..ето, прелюбезно ти давам Думата за интересна дискусия..
наздраве, аз имам.. Мартини, а ти..
цитирай
10. starforlife - Ха ха ха
16.12.2018 23:18
Тази я нямам! Признавам!
Кама Сутри поне 3 имам в Библиотеката си, но от тази искам по една за целия отбор на недоебльовците в блог.бг - ти им водиш статистика и знаеш бройката.
Плащам в евро.
И им ги пращам.
Е как с какво? - С моята куриерска служба, разбира се. Нали Венц0 и това пъна като изопачаване на Истината.


ПС: При мен имаш коментар, но си вземи руж, защото като го прочетеш - ще пуснеш червената боичка по бузките и ще те прелапат комунягите.
ха ха ха
цитирай
11. rosiela - Наздраве, баби. Аз, като доста по-интелигентна от теб, не дискутирам публично такива удоволствия. Тайна са.
16.12.2018 23:20
codetroina написа:
ведно с боичките..колко са за моята Фирма , 100- 200е...
я кажи..колко пози..практикуваш ти, лельо...
ти си..поне млада.и..печена..в занаята..мома...
моля..ето, прелюбезно ти давам Думата за интересна дискусия..
наздраве, аз имам.. Мартини, а ти..

цитирай
12. codetroina - видяххх...изчервихх се многоо, oт кръста надолу..
16.12.2018 23:31
ПС: При мен имаш коментар, но си вземи руж, защото като го прочетеш - ще пуснеш червената боичка по бузките и ще те прелапат комунягите.
ха ха ха

наздраве....боцее...
ж, ти си. цяла Грейт Британика, луда главоо..
харесах..закачката..макар и...
но, става за КУРицата...
адреналин, да има...
усмивки, и лека...

....тихооо, че мома росна да не избяга.

цитирай
13. ladylady - какъв безумен..УжассТ..
17.12.2018 15:52
не стига, че се мотат 10ина л. блоКера тук..
ами, имам и два/2/ минуса...
покъртително...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425852
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031